(offline) reclame actie gestart!

Laat ik beginnen met oprechte excuses voor het bevuilen van uw leegstaande etalage. Voor de overdaad aan vrolijk gele posters op uw horeca- of winkel-pand. En wellicht voor het ongevraagd accentueren van de leegstand in de winkelstraat.

Offline spammen, ofwel aanplakken, is eigenlijk niet meer van deze tijd. En ik behoor Google inmiddels een godsvermogen te betalen om gevonden te worden tussen de 1500 interieurarchitecten die ook een godsvermogen betalen om gevonden te worden. 

Terwijl er los van deze digitale werkelijkheid, nog een andere werkelijkheid is. Een vergeten wereld waarin jij dat gave jurkje, of die toffe tas, toevallig tegen het lijf loopt, terwijl je door een inmiddels bijna overbodig stadscentrum slentert. Zo stuit een ondernemer vaak ook op die nieuwe (potentiële) locatie voor zijn offline bezigheden. Ja, je kunt het je bijna niet meer voorstellen. Maar vastgoed wordt weer hip!

Volgens onze bronnen kopen online entrepreneurs massaal ‘stenen’ om tastbaar en ervaarbaar te worden in die immer groeiende digitale winkelstraat. En net als een goeie webshop, is een commercieel slim interieur evident in het goed kunnen exploiteren van je bedrijf. 

InterAlter interieurarchitecten ontwerpt bijzondere interieurs voor de zakelijke markt en werkt voornamelijk voor ondernemers die zich willen (en durven te) onderscheiden ten opzichte van de concurrentie.  Onze klanten zijn entrepreneurs en bedrijven die, net als wij, van mening zijn dat interieurarchitectuur onderdeel is van hun offline marketing strategie. 

Onze ontwerpen zijn daardoor fris, vernieuwend en verrassend van aard. Ze zijn bedoeld om de aandacht te trekken, om mensen geïnteresseerd te krijgen en ze naar binnen te halen. Maar blijven te allen tijde functioneel en exploitabel.

Zou je onverhoopt toch aanstoot nemen aan onze kleinschalige guerrilla actie, neem dan contact op  en laat ons uitleggen waarom wij vinden dat dit een “great spot” is. Want ieder leegstand pand is er een teveel!