Best pitch: interieurarchitecten voor de zakelijke markt.

Wekelijks stromen de woorden uit de pen om op een vernieuwende manier, in 60 seconden, uit te leggen wat wij nu eigenlijk precies doen. En het is dan ook een heerlijk gevoel als je daarvoor in het zonnetje wordt gezet - merci BNI!

Best pitch: interieurarchitecten voor de zakelijke markt.

Wekelijks stromen de woorden uit de pen om op een vernieuwende manier, in 60 seconden, uit te leggen wat wij nu eigenlijk precies doen. En het is dan ook een heerlijk gevoel als je daarvoor in het zonnetje wordt gezet - merci BNI!

Hieronder dan, voor de uitslapers, de winnende pitch van deze week :)

Wij zijn eigenlijk helemaal geen interieurarchitecten… 
Thans, niet in de reguliere zin.
Interieurarchitectuur gaat over ingrijpen in bestaande ruimtes. 

En dat doen wij inderdaad ook, maar dan wel specifiek voor ondernemers.
En daarin zit een verschil. 
Want iedere ingreep die wij voorstellen moet immers zorgen voor meer omzet, of meer aandacht, of gewoon meer mensen in de ruimte.

Ons werk gaat dus over het beinvloeden van mensen in hun keuzes en zelfs in hun koopgedrag. En dat gaat verder dan interieurarchitectuur.

Het is eigenlijk marketing, maar dan in 3d. 
En totdat daar een term voor wordt uitgevonden, noemen wij dat gewoon “interieurarchitect voor de zakelijk markt”. 
En blijf ik 60 seconden nodig hebben om uit te leggen wat wij doen.