Chauvenisme als strategie

Limburg is al lang niet meer de saaiste provincie van Nederland. Sterker nog, Limburg groeit in populariteit en prikkelt inmiddels zelfs ook weer jonge mensen. Zuid-Limburgs is hot! En wij zijn er trots op. Dus waarom gebruiken we onze roots niet als uitgangspunt voor een nieuw interalter. Een ontwerpburo dat zich heeft gespecialiseerd in sec (of demi sec) Limburgse interieurs. Van serieuze vakwerkspanten tot ridicule slaapverblijven. Hoe dan ook - altijd gekoppeld aan ons heerlijk pre-ardennenlandschap.

Is dat niet heel bekrompen dan?
Volgens ons niet. Wij zijn van mening dat er juist nu een enorme hang is naar authenticiteit. Nog nooit was de Ikea zo groot en nog nooit de inspiratie zo mondiaal. En tegelijkertijd bakken we vlaaien en malen onze molens heel geforceerd weer meel. Terwijl de concurrentie zich bezig houdt met het mondiale, resetten wij weer op het lokale.

Wij gaan terug de groeven in, dreggen de Maas en schudden de laatste anekdotes uit onze bejaarde achterban, met als doel een nieuwe visuele identiteit voor Limburg. Een stijl, of een sajs, om je vastgoed in te verdrinken, streekgebonden ontwerpprincipes voor meubels en bouwaansluitingen - en vooral een nieuwe frisse wind uit de heuvels die vertrouwd, vernieuwend en heel opvallend is. Het is weer tijd voor een grote bek, maar dan met een zachte g.

Wil je meer weten, of wil je graag nader kennismaken? Laat dan een berichtje achter of neem direct zelf contact op voor een vrijblijvend oriëntatiegesprek .

angelina-litvin-52R7t7x8CPI-unsplash.jpg
Wij gaan terug de groeven in, dreggen de Maas en schudden de laatste anekdotes uit onze bejaarde achterban
— Roger Haan / interalter
 
logos-awards.png